Ekana aamulla tuli mieleen "enkun läksyi tekemään". Juu, tein ne ja söin jäätelön. Sen jälkeen alko mahassa myllää oikeen mukavasti. Tuli mieleen että "onko mulla sitten muka joku laktoosi intoleranssi?". Eijei, on vaan niin hitonmoinen nälkä. Mutta ei edes viitsi mennä jääkaapille, jotai ihmemössöjä sieltä vaan löytää. Katotaan, jos äiti tois kaupasta jotain syötävää.

Nythän mä aloin miettiä - miks mä olen ruuan kannalta näin nirso? Jauhelihakeitto on aina vähintään oksennusta, maito hapanta ja ruisleipä kuivaa ja koppuraista. Ainoastaan fitness-murot, spagetti ja makarooni käy aina. Ihan poikkeuksetta. Ja jos otetaan kaikki herkutkin mukaan, niin mikä tahansa limsa on viemäripeetä. Ja salmiakki, hyi. En yksinkertaisesti kestä sitä.
Niin hei, kun minä olin Sannan luona, niin se pirulainen meni pistämään mulle appelsiinimehun siasta Jaffaa : D Kun maistoin sitä, irvistin oikeen hienosti Sanna-neidiltäpä tuli limsat nenästä. Ei hitto kun nauratti, meikä nääs irvistää tyylillä. Näkisittepä ^^
No mutta jatketaan. Joskus, kun on ruokana esim. sitä jauhelihakeittoa, minä tyttö sanon että "teen läksyjä". Kaikki tietää, että yhtä hyvin voin olla kirjoittamassa vaikkapa päiväkirjaan.
Miksi mä en muuten ole joku makutuomari? Vain parhaat pääsis mun arvostelusta läpi, ja ne ruoat menis... Prinssi Harrylle? Juu, turha kuvitellakaan. Multa menis läpi seuraavat: makaroonilaatikko ja spagetti. Sitten lasagne, nipin napin.

Sormet painuu kasaan, joten Jufe lopettaa.